Miradas de AFSA
Casa de Cultura c. Montcada 9, XàtivaExposició fotogràfica "Miradas de AFSA". Dates: Del 2 al 22 d'octubre. Lloc: Casa de Cultura. Entrada lliure i aforament limitat. Organitza: Associació AFSA. Col·labora: Ajuntament de Xàtiva
Exposició fotogràfica "Miradas de AFSA". Dates: Del 2 al 22 d'octubre. Lloc: Casa de Cultura. Entrada lliure i aforament limitat. Organitza: Associació AFSA. Col·labora: Ajuntament de Xàtiva
Dates: 3 i 4 octubre Hora: 9.30 h. Punt d'encontre: Replaça de l'Ermita de Sant Josep. Aforament limitat. Cal fer reserva prèvia. Pràctica de ioga de la mà d’ Ulises Moraga per a tots els nivells, en plena naturalesa. Un contacte amb el nostre interior mitjançant la pràctica de ioga i mindfulness.
Actuació del Grup de Danses Socarrel de Xàtiva. Aforament limitat. Reserva d'entrades als telèfons 658 141 444 i 610 339 844. Organitza: Grup de Danses Socarrel. Col·labora: Ajuntament de Xàtiva.